Ilandsproblem

Okej, jag har ett problem, om än ett litet problem. Jag har precis lämnat in min iPhone (3GS 32GB för er tekniknördar) på reparation. Det innebär att jag i ca 2-3 veckor måste klara mig utan min Smartphone som de också kallas.

Orsak? Damm under displayen. Det är säkert 5 dammpartiklar under displayen som stör när man använder telefonen. Det stör speciellt när jag är i kalenderfunktionen och ska titta på mina bokade möten och åtgärder. Så nu får jag istället dras med en SonyEricsson K610i. Telefonen känns som den är från tidigt 90-tal, men den är i själva verket från 2007.

Det här måste ändå klassificeras som ett klart ilandsproblem? Och återigen ser jag att Maslows behovstrappa gör sig gällande för mina behov. Nedan ser du ett av många exempal på varför min iPhone är oumbärlig.

Taggar:,

One response to “Ilandsproblem”

  1. David T says :

    Livet är ett konstant lidande sen dör man 🙂 Hoppas de löser sig.

Kommentera

