Iphonen tillbaka efter en vecka

Det har varit en tung vecka för mig. I alla fall mätt efter ilandsproblemsmåttstocken! Jag har inte haft tillgång till det absolut nödvändigaste i en telefon som kontakter, mail och  kalenderfunktionen med påminnelser. Dessutom var micken i lånetelefonen (en telefon med knappar!!!) kass vilket gjorde att jag mer eller mindre var tvungen att gapa i telefonen för att göra mig hörd.

Men ilandsproblemen varade bara en vecka. I måndags fick jag äntligen tillbaka min iPhone. Eller egentligen inte! Apples garantiregler innebär tydligen att man får en ny färsch telefon om det konstateras att telefonen drabbats av ett garantifel.  Så nu har jag en helt ny svart Iphone 3GS 32GB!

Taggar:

Kommentera

